Ads Top

Σύσκεψη για την επέκταση του Μετρό προς αεροδρόμιο και δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης

"Το Μετρό προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ενώ παράλληλα σχεδιάζουμε τρεις επεκτάσεις, μια προς αεροδρόμιο και δύο προς δυτικές συνοικίες", υπενθύμισε ο κ.Μυλόπουλος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ "Πρακτορείο 104,9 FM".
Η επέκταση της γραμμής του Μετρό προς το αεροδρόμιο και προς τις δυτικές συνοικίες βρέθηκε στο επίκεντρο σημερινών συσκέψεων του προέδρου της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννη Μυλόπουλου, με δημάρχους των συγκεκριμένων περιοχών.
Συγκεκριμένα, στη σύσκεψη με τους δημάρχους Καλαμαριάς, Θεοδόση Μπακογλίδη, Πυλαίας – Χορτιάτη, Ιγνάτιο Καϊτεζίδη και Θέρμης, Θεόδωρο Παπαδόπουλο, συζητήθηκε η πρόταση της Αττικό Μετρό για τη δημιουργία υπέργειας γραμμής, ώστε το έργο να προχωρήσει πιο γρήγορα και ολοκληρωθεί πιο οικονομικά.
"Συζητάμε με τους δημάρχους της ανατολικής Θεσσαλονίκης την πρόταση της Αττικό Μετρό το έργο να μην είναι υπόγειο, αλλά υπέργειο, ώστε να μπορεί να γίνει συντομότερα και πιο φθηνά. Θα διέρχεται από μια αερογέφυρα, ύψους περίπου πέντε μέτρων και δεν θα υπάρχει η ανάγκη διάνοιξης σηράγγων με μεγάλο κόστος αλλά και των απαλλοτριώσεων" υποστήριξε ο κ.Μυλόπουλος.
Ακολούθησε συνάντηση με τους δημάρχους Νεάπολης - Συκεών, Σίμο Δανιηλίδη και Παύλου Μελά, Δημήτρη Δεμουρτζίδη. Μέσα στον επόμενο χρόνο, σύμφωνα με τον πρόεδρος της Αττικό Μετρό, θα ακολουθήσουν συζητήσεις, διαβουλεύσεις αλλά και εναλλακτικοί σχεδιασμοί όσον αφορά τις νέες γραμμές των επεκτάσεων του Μετρό.
Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα της βασικής γραμμής, από τη Νέα Ελβετία έως το Σιδηροδρομικό Σταθμό, ο κ.Μυλόπουλος τόνισε πως στα μέσα του 2019 θα ξεκινήσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές.
Στο τέλος του 2020 θα δοθεί στην κυκλοφορία το 75% της βασικής γραμμής, από τη Νέα Ελβετία μέχρι το Συντριβάνι, ενώ το ίδιο διάστημα θα κατασκευάζεται ο σταθμός Βενιζέλου.
Αρχές του 2021 θα ξεκινήσει η λειτουργία της γραμμής από την Καλαμαριά και συγκεκριμένα από τη Μίκρα έως το Συντριβάνι, ενώ το 2022 θα ολοκληρωθεί ο σταθμός Βενιζέλου και οι συρμοί θα καταλήγουν στον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
"Όταν τελειώσει το έργο της βασικής γραμμής θα πρέπει να είμαστε σε θέση να ξεκινήσουμε τις επεκτάσεις από αεροδρόμιο και προς δυτικές συνοικίες. Όλα μπαίνουν στο τραπέζι, διότι η διέλευση του Μετρό από κάποιες περιοχές προκαλεί αλλαγές και θα πρέπει να βρεθεί η καλύτερη λύση" πρόσθεσε ο κ.Μυλόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.