Ads Top

Η Θεσσαλονίκη κρατά ένα μεγάλο… «gastronomy basket» και ταξιδεύει στο εξωτερικό

Ένα καλάθι γεμάτο «χρώματα, γεύσεις και αρώματα» Θεσσαλονίκης, θα ταξιδέψει στο εξωτερικό με στόχο να αγγίξει όχι μόνο ουρανίσκους αλλά και … καρδιές, κατά το γνωστό ρητό «ο έρωτας περνάει από το στομάχι». Το Thessaloniki gastronomy basket, θα είναι πλέον ο επίσημος «πρεσβευτής» της τοπικής γαστρονομίας και των τοπικών παραγωγών, για να κάνει τους ξένους να «ερωτευτούν» την τοπική κουζίνα. Γεμάτο με τοπικά προϊόντα και λιχουδιές θα επισκεφθεί διάφορους προορισμούς του εξωτερικού μαζί με συγκεκριμένους σεφ από τη Θεσσαλονίκη.
«Πρόκειται για τους Chef ambassadors της πόλης οι οποίοι θα συνοδεύουν όχι μόνο τη Διπλωματία των Πόλεων, αλλά και άλλες αποστολές σε εκθέσεις τουρισμού με στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης και ως γαστρονομικού προορισμού», όπως ανέφερε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, η Γιούλη Πιλπιλίδου, υπεύθυνη των παράλληλων εκδηλώσεων των εκθέσεων για τα τρόφιμα – ποτά και το κρασί («26η Detrop» και «6η Oenos») που πραγματοποιούνται αυτές τις ημέρες (3 με 6 Μαρτίου) στη Θεσσαλονίκη.
«Η Θεσσαλονίκη έχει μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη κουζίνα που μπορεί να την αναδείξει ακόμη περισσότερο ως προορισμό, για αυτό και εμείς αναλάβαμε να ξεκινήσαμε τη δράση του Thessaloniki Food Festival, με σκοπό να προβληθεί η τοπική γαστρονομία», είπε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος μάλιστα πρότεινε το φεστιβάλ να γίνεται δύο φορές το χρόνο ώστε να αναδεικνύονται τόσο τα χειμερινά όσο και τα καλοκαιρινά προϊόντα.
Το καλάθι της Θεσσαλονίκης (Thessaloniki gastronomy basket) θα παρουσιαστεί τη Δευτέρα, σε εκδήλωση που θα γίνει στο πλαίσιο των εκθέσεων Detrop – Oenos, όπου, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης, Σπύρος Πέγκας, θα δοθεί και το «χρίσμα» στους chef ambassadors.
«Ξεχωρίσαμε την Ιωάννα Θεοδωράκη, τον Ανδρέα Κλαυδιανό και τον Νίκο Τζούμα διότι θέλουμε να αναδείξουμε και τους δικούς μας σεφ, τους σεφ της πόλης μας, οι οποίοι κάνουν εξαιρετική δουλειά», είπε ο κ. Πέγκας, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια ανοιχτή διαδικασία στην οποία θα προστεθούν και άλλα ονόματα από το χώρο της Θεσσαλονικιώτικης γαστρονομίας.

Επόμενος σταθμός το Βερολίνο

Δεν θα κρατούν συνεπώς …μικρό καλάθι αλλά το «Thessaloniki Gastronomy Basket» οι φορείς του τουρισμού την επόμενη εβδομάδα στο Βερολίνο, όπου θα μεταβούν για να συμμετάσχουν στη διεθνή τουριστική έκθεση (ITB) που διεξάγεται εκεί από τις 8 έως τις 12 Μαρτίου. Επιπλέον, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με το δήμο Θεσσαλονίκης και τη ΔΕΘ – HELEXPO θα πουν το «Ορίστε» στους επαγγελματίες από το χώρο του τουρισμού, των τροφίμων και ποτών και όλους τους σχετικούς τομείς, συνεχίζοντας τη συγκεκριμένη δράση με την ονομασία #oriste, που αφορά στην ανάδειξη της ελληνικής κουζίνας, μέσω της προβολής των τοπικών προϊόντων και της γευσιγνωσίας.

Παράλληλες εκδηλώσεις των Detrop και Oenos

H Detrop και η Oenos έχουν στο επίκεντρο τους δύο μεγάλα θεματικά αφιερώματα. Το πρώτο θα εστιάσει στο ελαιόλαδο και την ελιά και το δεύτερο στα αποστάγματα. Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από παράλληλες εκδηλώσεις – συνεργάτης σε αυτές είναι η εταιρεία Places & Flavors – όπως τα Pop – Up Restaurants, αναδυόμενα θεματικά εστιατόρια και το Corner Showroom «It’s All New to Me», ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος μέσα στην Detrop, όπου θα προβάλλονται νέα ελληνικά προϊόντα, έτοιμα προς εξαγωγή. Για πρώτη φορά θα διοργανωθεί Φεστιβάλ Πατσά, ενώ θα πραγματοποιηθεί και ο 10ος Διεθνής Διαγωνισμός Μαγειρικής Ν.Α. Ευρώπης, μια συνδιοργάνωση με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος.


ΑΠΕ-ΜΠΕ,http://makthes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.